BLI MEDLEM
Select Page

Dato

21. mai

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

BI Trondheim, Brattørkaia 16

 

Hvordan lykkes med markedsføring og effektmåling i den digitale økonomien?

Eksplosjonen av datakilder har ført til uklarheter for markedsførere og mange har glemt verdien av et solid forarbeid. Lise vil gi deg et rammeverk for hvordan du kan lykkes med markedsføring og effektmåling i den digitale økonomien.

Lise Tangen Hansen

Lise Tangen Hansen

Head of Consulting, Penetrace

Lise Tangen Hansen er ekspert på brennhete forbrukertrender som en konsekvens av digitalisering. Hun kobler fersk markeds- og forbrukerinnsikt med hvordan du kan nå fram til forbrukerne gjennom målrettet markedsføring og produktutvikling. Hun har alltid pulsen på drivkreftene i markedet og vært toneangivende i mediebildet i en årrekke, senest nylig rundt digitalisering, kundelojalitet og utfordringer/muligheter for annonsører knyttet til Millennials.

Har du meldt deg på, men ikke har mulighet til å komme likevel? 
Vennligst gi oss beskjed snarest til sekretariatet@tmf.no eller 977 89 012

Meld deg på frokostmøtet

Ikke medlem?

Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter. Du sparer 590,- per frokostmøte.

Pin It on Pinterest