BLI MEDLEM
Velg en side

Dato

19. november

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

BI Trondheim, Brattørkaia 16

 

Deleier og merkevaredirektør Marius Brevik forteller om hvordan de i Eplehuset ser på kundereisen og kanalsamspill, med flere konkrete metoder og eksempler.

Eplehuset har tatt et strategisk valg om at fysiske kundemøter skal være selskapets kjernedrift, noe som krever at alle virkemidler og metoder underbygger visjonen om å levere gjentakende betydningsfulle opplevelser.

Eplehuset ble startet opp i Trondheim i 2002, og har i dag 20 butikker og 4 servicesenter, egen nettbutikk og bedrift- og utdanningsavdelinger. De er Apple sin foretrukne partner i Norge og samarbeider tett med Apple både lokalt og globalt om alt fra markedsføring til videreutvikling av butikkonsept.

    Har du meldt deg på, men ikke har mulighet til å komme likevel? 
    Vennligst gi oss beskjed snarest til sekretariat@tmf.no 

    Meld deg på frokostmøtet

    Ikke medlem?

    Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter.
    Du sparer 590,- per frokostmøte.

    Pin It on Pinterest