B2B-markedsføring kan være både komplisert og tidkrevende, noe som ikke alltid anerkjennes. Faget er i endring blant annet fordi det har kommet mer forskning og data som kan gi oss bedre innsikt og forståelse. I tillegg har de digitale plattformene blitt videreutviklet, noe som igjen skaper nye muligheter for B2B markedsførerne.

I dette foredraget vil du få mer innsikt i de viktigste trendene innenfor B2B markedsføring og vite mer om dette:

  • Hvorfor always on er raskeste veien til suksess innenfor B2B markedsføring

  • Hvorfor kreative budskap og innhold ikke nødvendigvis er et konkurransefortrinn

  • Hvorfor fokus på billige visnings- og klikkpriser på sikt kan være dyrt

  • Norske eksempler på bedrifter som har lykkes

LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 674 millioner medlemmer. I Norge er det 2,1 millioner registrerte profiler og vokser i snitt med 800 nye medlemmer hver dag. LinkedIn er en viktig innholdskanal der medlemmene ønsker å finne relevant informasjon og for å lære mer. Denne konsumeringen skaper også en del muligheter for norske annonsører.

Tina Rødahl er Head of LinkedIn Partnership Norway gjennom AdColonys eksklusive samarbeidsavtale med LinkedIn Marketing Solutions. Som representant for LinkedIn har hun opparbeidet seg god innsikt og erfaring innenfor B2B kommunikasjon og markedsføring. Til daglig bistår hun norske bedrifter med å ta en posisjon på LinkedIn slik at de kan skape oppmerksomhet og vekst for sin merkevare.