BESTILL BILLETT

26. MARS 2020
CLARION HOTEL & CONGRESS

Foredragsholdere

Velkommen til Markedskonferansen 2020

Bli med på årets happening for markedsførere! 
Markedskonferansen er etablert som Trøndelags største konferanse for de med interesse for markedsføringsfaget! 

Her samler vi over 200 mennesker - studenter, byråer og merkevarer - til en dag med inspirasjon og nettverksbygging. Tradisjonen tro skal vi kåre Årets Markedsfører 2019 og dele ut Robert Millar prisen. Og det blir afterparty med mat og drikke i skybaren.

©2020 Trondheim Markedsforening

Afterparty i skybaren

Etter programmet på dagtid tar vi festen videre i skybaren med mat og drikke.

En perfekt arena for å bygge nettverk med regionens markedsførere! 

Velkommen til MK2020!

SAMARBEIDSPARTNERE

De foregående konferansene har holdt meget høy faglig kvalitet, og jeg forventer intet mindre enn topp utbytte av konferansen i år også. Jeg ser frem til gode foredrag, og et trivelig møte med noen av de beste markedsførerne i regionen vår. Også etterfesten da, i fjor var den magisk!   

Stian Renè Moursund, Markedssjef Nordbohus

CLARION HOTEL & CONGRESS

Billetter

Pris for billett er fra 2.980,- 

Som medlem nyter du godt 
av redusert pris fra 2.465,-. 

For studenter har vi en 
knallpris fra 990,-

Bestill nå

I fjor ble det raskt utsolgt
Sikre deg din billett nå! 
BESTILL BILLETT

I fjor ble det raskt utsolgt - sikre deg din billett nå!

BANG FOR THE BUCKS!

Erik Modig
Forsker (PhD), Stockholm School of Economics

Hver kunde utsettes for noen kritiske tilfeller der de tar beslutninger som bestemmer om de velger akkurat deg. Hvordan vet vi hvilke tilfeller dette er, og hvordan kan vi optimalisere effekten slik at de velger oss? Erik kombinerer den nyeste forskningen innen kundepsykologi med beste praksis innen digital påvirkning.

  • Få grundig kunnskap om kundepsykologi og hvordan den påvirker din virksomhet. 
  • Lær å resonnere rundt forskjellige typer påvirkning (følelser kontra tanker)
  • Identifiser de viktigste øyeblikkene i kundens kjøpsreise og utvikle en strategi for dem

Erik Modig (PhD) er forsker ved Stockholm School of Economics. Han er ekspert på kundepsykologi, markedsføringsstrategi og kommunikasjon. Han deler tiden sin mellom å skrive og snakke om de nyeste teoriene og metodene bak hvordan kommunikasjon endrer folks valg. Han er også en veldig anerkjent foredragsholder og forfatter, hvor hans siste bok Bang for the Buck ble kåret til årets markedsføringsbok i Sverige

MERKEVAREBYGGING

Stein Rømmerud
Admistrerende direktør, Coca-Cola Enterprises Norge AS

Stein vil dele sine erfaringer fra kommunikasjonsledelse for noen av verdens sterkeste merkevarer. 

  • Hva kan norske selskaper lære av de internasjonale gigantene på dette viktige området? 
  • Hvordan bygges merkevaren gjennom hele organisasjonen, og hvilke fallgruver må man være klar over? 

I dette inspirerende foredraget deler Stein Rømmerud sine erfaringer fra kommunikasjonsledelse for noen av verdens sterkeste merkevarer. 

HIGH SPEED CONTENT

«Dude, you`re just like batman. Putting on your disguise fighting boring content with your creativity.»


Geeohsnap (Geir Ove Pedersen)
Snapchat influenser og grafisk illustratør

Over 3 millioner unike mennesker i Norden sett det norske kreative showet Geeohsnap Unexpected og enda flere mennesker har fått med seg det internasjonale showet Get Creative i Snapchat.

Vi snakker selvsagt om en av de største i verden på kreativt innhold i Snapchat. Geir Ove Pedersen aka Geeohsnap fra Kristiansand samarbeider med flere av de største merkevarene i verden.

I foredraget «High Speed Content» snakker han om viktigheten i å produsere mer kreativt og hurtig innhold. Hvordan fanger du oppmerksomheten i jungelen av innhold som blir postet daglig?

Har man et stort publikum som Geeohsnap så gir det også selvsagt mange nye spennende samarbeid. Hvordan burde man samarbeide med Influencere for å oppnå de beste resultatene?

SLIPPES SNART!

SLIPPES SNART!

SLIPPES SNART!

26. mars

Clarion hotel & congress

2 980,- (TMF medlem 2 465,-)