VELKOMMEN TIL MARKEDSKONFERANSEN 2021

FREDAG 3. SEPTEMBER KL.0830
På Britannia Hotel

Markedskonferansen 2021 avholdes på ærverdige Britannia Hotel, hvor vi håper å inspirere og motivere 300 deltakere gjennom en rekke spennende foredragsholdere. Faglig påfyll, spennende caser og stor gjensynsglede lover godt for det som forhåpentligvis blir tidenes markedskonferanse!Vi har satt sammen et spennende program med et vidt spekter av aktuelle tema, slik at alle skal kunne bli inspirert og få med seg tips som kan anvendes i arbeidsdagen.  

Sikre din plass på konferansen allerede nå!

VELKOMMEN TIL MARKEDSKONFERANSEN 2021!

FREDAG 3. SEPTEMBER KL.0830
På Britannia Hotel

 

Markedskonferansen 2021 avholdes på ærverdige Britannia Hotel, hvor vi håper å inspirere og motivere 300 deltakere
 gjennom en rekke spennende foredragsholdere. 

Faglig påfyll, spennende caser og stor gjensynsglede lover godt for det som forhåpentligvis blir tidenes markedskonferanse!

Vi har satt sammen et spennende program med et vidt spekter av aktuelle tema,
slik at alle skal kunne bli inspirert og få med seg tips som kan anvendes i arbeidsdagen.  

 

 

Sikre din plass på konferansen allerede nå!

                                                                                                                                                     
 Foto: Gerhardsen og Wright /Britannia Hotel

Program for dagen:

PETTER GULLI:

HVORDAN BØR VI SNAKKE OM BÆREKRAFT?

8 av 10 nordmenn sier at de ønsker å leve mer bærekraftig. Samtidig er den største barrieren at folk flest ikke vet hva som faktisk er det. Kanskje ikke så rart når alt fra politikere, bedriftsledere og markedsførere kaster begrepet rundt seg uten å fylle det med innhold. Men markedsføring av bærekraft og samfunnsansvar kan fort bli ulovlig, utydelig eller uforståelig. Så hvordan sikre at du kommuniserer på en effektiv måte og unngår grønnvasking? Det er kanskje ikke så vanskelig som mange tror.

Foto: CF-Wesenberg/Kolonihaven

PETTER GULLI:

HVORDAN BØR VI SNAKKE OM BÆREKRAFT?

8 av 10 nordmenn sier at de ønsker å leve mer bærekraftig. Samtidig er den største barrieren at folk flest ikke vet hva som faktisk er det. Kanskje ikke så rart når alt fra politikere, bedriftsledere og markedsførere kaster begrepet rundt seg uten å fylle det med innhold. Men markedsføring av bærekraft og samfunnsansvar kan fort bli ulovlig, utydelig eller uforståelig. Så hvordan sikre at du kommuniserer på en effektiv måte og unngår grønnvasking? Det er kanskje ikke så vanskelig som mange tror.



FINN


FRA GRANKA – GRANKA – GRANKA TIL JOBBFLAUSER!

Spennende foredrag om hvordan Finn eksperimenterer med merkevarebygging og medieinvesteringer for å skape vekst.

Med markedssjef Hanne Lill Johnsen og mediesjef Hilde Glesnes Steffensen.

INZPIRE.ME

SLIK BYGGER DU EN VELLYKKET
 INFLUENCER MARKETING-STRATEGI

Amanda Schjøtt er Senior Client Partner i Inzpire.me. Der rådgir hun Norges største annonsører og mediebyråer i hvordan lykkes med influencer marketing. Før Inzpire.me bygget hun opp Inviso Media,
et digitalbyrå rettet mot eiendomsbransjen. 
Amanda er utdannet økonom fra Heriot-Watt University i Edinburgh
og ingeniør fra Høyskolen i Bergen.

INZPIRE.ME

INFLUENCER MARKETING

Foredrag om influencer marketing fra byrået Inzpire.me som har mange spennende og suksessfulle caser å by på.

LUNCH I PALMEHAVEN


«For våre gjester er Palmehaven noe unikt, en helt spesiell atmosfære med levende musikk fra vår faste pianist. Som konferansegjest hos oss får du servert en nydelig lunch med de beste råvarer i sessong, gjerne med en historisk inspirasjon.»

ÅRETS MARKEDSFØRER 2020

Tradisjon tro skal den ærverdige Robert Millar-prisen «Årets Markedsfører» deles ut til en trøndersk aktør som utmerket seg med sin markedsføring i året som var.

De tre nominerte vil legge frem sine spennende caser før vinneren kåres.

Hvem de tre nominerte er vil vi slippe snart, så følg med!

ÅRETS MARKEDSFØRER 2020

Tradisjon tro skal den ærverdige Robert Millar-prisen «Årets Markedsfører» deles ut til en trøndersk aktør som utmerket seg med sin markedsføring i året som var.

De tre nominerte vil legge frem sine spennende caser før vinneren kåres.

Hvem de tre nominerte er vil vi slippe snart, så følg med!

YOUTUBE

Margrethe Wam Solvang har jobbet med digital annonsering siden slutten av 90-tallet. Hun startet i DoubleClick, fortsatte i Dagbladet, AOL, Schibsted og MTG TV, før veien gikk til Google Norge for ca 7 år siden.

Hun skal snakke om hvorfor det er så lett å elske YouTube, enten man er influencer, annonsør eller (bare en vanlig) seer. Håpet hennes er at du går derfra med ny innsikt i verdens nest største søkemotor, og inspirasjon nok til å implementere innsikten med noen gode verktøy du kan ta i bruk med det samme.

ANDREAS EKSTRÖM

Andreas Ekström er en av Sveriges beste og mest ettertaktede foredragsholdere. Han er journalist og profesjonell foredragsholder som snakker om fremtidige spørsmål, menneskelige spørsmål – som ofte også er digitale og tekniske spørsmål. Til tross for det, snakker han sjeldent om teknologi. Hans perspektiv er alltid samfunnet og oss mennesker.

I hans splitter nye foredrag «kraften av både og» utfordrer han tenkesett som begrenser oss i hverdagen, på jobben og i livet. Hvordan skal vi jobbe fremover? Hvem vinner kampane i samfunnet og i næringslivet? Og hvilke spørsmål bør vi stille  for å få mest mulig ut av vår egen kapasitet, og forsette å møte kravene som stilles til oss fra omverden. 

FØLG MED FREMOVER!

Vi legger ut de siste foredragsholderne på programmet fortløpende.

MIDDAG OG AFTERPARTY

Etter konferansen er du hjertelig velkommen til å bli med på en nydelig middag i Palmehaven og hyggelig mingling i festlig lag utover kvelden.

«Avslutt konferansen med en middag som er inspirert av sessongen, og som inneholder de beste råvarer tilgjengelig til enhver tid. Våre eminente kokker er klar til å gi deg en smaksopplevelse utenom det vanlige.»

MIDDAG OG AFTERPARTY

Etter konferansen er du hjertelig velkommen til å bli med på en nydelig middag i Palmehaven og hyggelig mingling i festlig lag utover kvelden.

«Avslutt konferansen med en middag som er inspirert av sessongen, og som inneholder de beste råvarer tilgjengelig til enhver tid. Våre eminente kokker er klar til å gi deg en smaksopplevelse utenom det vanlige.»

Sikre deg din billett til konferansen nå!

For bedrifter og større grupper utløses grupperabatt ved kjøp av 6 eller flere billetter.


Ønsker du overnatting på Britannia Hotel i forbindelse med konferansen?
Som deltager får du -10% på Superior rom fredag – lørdag. Dette bookes direkte til: booking@britannia.no