4.oktober – KURS: Alt du trenger å vite om merkevarebygging!

4.oktober – KURS: Alt du trenger å vite om merkevarebygging!


Merkevare-guruen Jan Blichfeldt har jobbet med noen av de største merkevarene i Norge, som Coca-Cola, Audi, Evergood, Unicef, NHO, NAF, Freia, Schibsted, Gjensidige, DnB og mange fler. 
I tillegg har han mange års erfaring med å undervise på Handelshøyskolen BI, NHH og Høyskolen Kristiania, og han har skrevet bøker om merkevarebygging som er anbefalt pensum på høyskoler rundt om i Norge.

Med andre ord –  Jan Blichfeldt kan merkevarebygging!

Jan fikk fantastiske tilbakemeldinger fra publikum for sitt foredrag på Markedskonferansen i april, og det har kommet flere forespørsler fra deltagere som kunne tenke seg et dypdykk i temaet.
Det har vi selvfølgelig lyttet til – så her får du sjansen!


Tirsdag 04.oktober
 kommer derfor Jan tilbake Trondheim for å utdype hvordan du bør jobbe med merkevarebygging. Kurset passer alle som er opptatt av merkevarebygging, enten du er ekspert eller nybegynner. Det vil lære deg de enkle, men revolusjonerende prinsippene som setter deg i stand til å løse de mest komplekse utfordringer selv. 
For dere som hørte Jans foredrag på Markedskonferansen vil dette være en påbygging og fordypning av temaet – et trinn to. 
Samtidig trenger man absolutt ikke å ha hørt foredraget for å melde seg på dette kurset 🙂. Det står helt på egne ben!


Kurset består av disse to spennende hovedtemaene:

  1. Alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging  2.0

Markedsføring og merkevarebygging er dessverre skjemmet av et fagspråk som står i veien for forståelsen. Her får du i stedet – med rene ord for pengene – de tre sentrale ting du trenger å forstå forklart på et dagligdags norsk. Rikt illustrert med praktiske eksempler fra et langt liv som praktiker og foreleser.

Med litt mer tid enn på Markedskonferansen rekker vi å gå litt dypere i materien med en utvidet del om hva strategi i merkevarebygging egentlig er og hvilke «klassiske» merkevareløfter som fungerer over alt! I tillegg får han mer tid til dialog med kursdeltagerne slik at du får tips og verktøy for å jobbe med merkevarebygging i din bedrift.
Det du får her er direkte anvendelig- enten du løser en studentoppgave eller styrer markedsføringen i en stor bedrift!

  1.  Noen liker countryfestival og andre liker Birken. Noen liker til og med begge deler. Hvem er de og hvorfor er det slik?

Målgruppeinnsikt er alfa og omega i merkevarebygging. Punktum!
Alle bøker om markedsføring, merkevarebygging eller kommunikasjon er enige om dette. Å forstå dem du ønsker å påvirke er derfor nøkkelen til gode resultater.
Samtidig er det kanskje her det legges minst ressurser.

Jan vil gi deg verktøyet sosiologi som gir reell målgruppeinnsikt og som hjelper deg å kommunisere på målgruppens premisser fremfor å drive enetaler om hvor fint produktet ditt er.
I 2001 etablerte hans firma (den gang en del av Bates) Sosioraster-undersøkelsen i samarbeid med Gallup. De har nå over 20 år med tallmateriale og erfaringer fra oppgaver løst for kunder og kommunikasjonsmiljøer, som de deler med oss!


Alle som deltar får med et kursbevis fra Trondheim Markedsforening



Dato:  
Tirsdag 4.oktober  fra  kl  09.00-12.00
Sted: Handelshøyskolen BI,  Brattørkaia 16   Trondhei


Frokost serveres fra kl 08:30   ☕️  🥐


Dette får du på kurset:

✅  Frokost og kaffe/te
✅   Nyttige tips og verktøy som kan anvendes i ditt arbeid med markedsføring
✅   Kursbevis
✅   Boken  «Absolutt alt du trenger å vite om merkevarebygging»  GRATIS! 📕
(verdi 389,-) Her finner du utdypet alt som gjennomgås på kurset sammen med step-by-step bruksanvisninger på hvordan du skal gå frem selv når du utvikler merkevarestrategier.

Bestemmer du deg raskt får du et bedre tilbud!

👉🏻  De 15 første som bestiller får -200,- avslag per billett
👉🏻  Grupperabatt på -20% for bestillinger med 3 eller flere påmeldte