16.juni: Digitalt frokostmøte med Synlighet

16.juni: Digitalt frokostmøte med Synlighet

Onsdag 16.juni kl 12:00-12:50

Midre data. Bedre innhold. Det store bildet.

Vi går mot en cookieløs verden.
Hva betyr det for deg som markedsfører?        Hva må du tenke på nå? 
Og hvilke muligheter gir det?



Nettleserne tar ansvar for personvernet vårt og stenger bruk av cookies. Når vi som markedsførere ikke lenger kan bruke cookies, kan vi ikke vise annonser mot de som har besøkt nettsiden eller eksisterende kunder – med mindre vi har fått eksplisitt samtykke.

I det store og hele er dette bra. De som har sagt, eller sier, ja til å motta informasjon fra deg er i høyeste grad mennesker som vil høre fra nettopp deg. Sørg for å ha kontroll på egne data og samtykke til at du sitter på personopplysninger, det er første bud. Bud to er godt og relevant innhold.

Men hva med innsikt? Realiteten er at du får dårligere sporing og dårligere datagrunnlag. Hvilke data kan du klare å hente ut? Hvordan kan du måle at kampanjer går bra når du ikke lenger kan stole på dataene dine? Og hva jobber Google og Facebook med …?


Vegard Garder og Ingrid Dyrnes i Synlighet snakker om det store bildet for oss som markedsførere og hva de tror blir viktig for kommunikasjon fremover. Vegard er CTO i Synlighet. Ingrid er byråleder i Synlighet Trondheim.

Meld deg på webinaret, så vet du hva du må tenke på når du er tilbake fra ferie i august!
Har du spørsmål? Send de inn når du melder deg på, så får du svar under arrangementet.