15.januar- Digitalt frokostmøte:         Forbrukertrender 2021

15.januar- Digitalt frokostmøte: Forbrukertrender 2021


Hvilke trender blir viktigst å følge med på i 2021? 

Tradisjonen tro skal vi kickstarte et nytt markedsføringsår med å gi deg de aller viktigste forbrukertrendene for det kommende året!

Vi skal ta en titt inn i krystallkulen sammen med Mintel, en av de råeste byråene i verden på forbrukerinnsikt og prediktiv analyse.
Sammen skal vi dykke inn i forbrukerens vaner og forventninger og gi deg innsikten du trenger for å holde deg ett skritt foran. Målet med webinaret er at du skal føle deg litt tryggere på hva du skal gjøre for å møte dine kunders behov og forventninger i 2021. 


Om Mintel: 
– ekspert på hva forbrukere ønsker og hvorfor!

Mintel tilbyr analyser av forbrukere, markeder, nye produkter og konkurrentlandskap og besitter et unikt perspektiv på globale og lokale økonomier.

Mintel er i dag verdens ledende markedsinformasjonsbyrå med over 1000 ansatte fordelt på 15 kontorer, representert av 48 nasjonaliteter som snakker 37 språk. Siden 1972 har de tilbudt prediktive analyser og ekspertanbefalinger med formål om å gi sine kunder et solid beslutningsgrunnlag å gå ut i fra. 


I webinaret møter du: 
Simon Moriarty, Director of Trends EMEA hos Mintel har over en ti års erfaring med market intelligence.

Innen Mintel har Simon tidligere vært ansvarlig for forbrukerinnsikt i Kina, Brasil og India, for fritid, reise ogmatservicerapporter innen EMEA, samt vært produktsjef for to av Mintels flaggskip nettsteder.

Simon har blant annet også vært keynote speaker ved Tech London, Seafish Summit 2019 og presenterer Mintels globale forbrukertrender over hele Europa.

Dato: 15.Januar.2021     9:00-10:00

    
 

Mer informasjon angående tidspunkt kommer
Merk: webinaret avholdes på engelsk