Dette foredraget gir konkrete og praktiske tips og eksempler på hvordan små og store bedrifter kan få bedre effekt av markedsføring i sosiale medier.
Ved å utnytte de unike egenskapene i de ulike kanalene vil du få mer igjen for tiden og ressursene du bruker på sosiale medier, uansett om målet ditt er å selge produkter, bygge relasjoner eller styrke bedriftens merkevare.
Om Ståle Lindblad
Ståle Lindblad har jobbet med sosiale medier i over 10 år, og med salg og markedsføring i over 20 år. Han har bred erfaring fra små og store bedrifter i både privat og offentlig sektor. Han lager den årlige rapporten Facebook-effekt, som analyserer effekten av norske Facebook-sider.
I år er Ståle nominert til prisen Året fagperson på Social Media Awards.
Frokost og kaffe vil bli servert fra 8:00 – 8:30
Gi oss beskjed dersom du har kjøpt billett men ikke kan komme på frokostmøtet likevel
sekretariat@tmf.no