BLI MEDLEM
Select Page

SpareBank 1 SMN er nominert til Årets Markedsfører

SpareBank 1 SMN er nominert til Årets Markedsfører

Trøndere kan være stolte av å ha riksdekkende aktør med sitt hjerte i Trondheim og Sparebank 1 er en av de topp tre nominerte.

I et marked hvor vi som forbrukere reduserer bruken av fysiske kontanter – har det dukket opp et behov for å også tilby bankkort for barn. I 2011 lanserte SMN 1 en slik løsning, som i 2013 ble en nasjonal satsning for Sparebank 1 alliansen.

Med lanseringen av bankkort for barn setter du merkevaren i søkelyset. SMN 1 har bygd opp en solid plattform og har tatt på alvor om at dette handler om trygge løsninger for barn og familie. Marketingmixen tar utgangspunkt i en 360-graders tekning – og har hatt som mål å bygge kjennskap, men ikke minst tydeliggjøre en trygg løsning som man kan ha tillitt til. Kjennskap er bygd primært gjennom tv-reklame og nettannonsering – og illustrerer poenget godt: Man ikke kan stole på barn når det kommer til økonomiske valg. Sparebank 1 viser samtidig en gjennomtenkt digital strategi for å gi grundig informasjon til de aktuelle forbrukerne – nemlig foreldrene.

Hør hva SpareBank 1 SMN selv har å si om nominasjonen:

Pin It on Pinterest