BLI MEDLEM
Select Page

Frokostmøte 15. februar - TMF case: Danske Bank

Danske Bank har utfordret den tradisjonelle måten en bank kommuniserer på. Kom på frokost og foredrag og få innsikt i hvordan de lagde en klar strategi for å få dette til!

Meld meg på

Dato

15. februar

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

Adressa, Ferjemannsveien 10

Frokostmøte 15. februar – TMF case: Danske Bank
Da Danske Bank bestemte seg for å satse stort på digitale flater, måtte det en klar strategi til. I dag har Danske Bank og deres Stories tatt en posisjon i finansverden, og utfordrer kontinuerlig den tradisjonelle måten en bank kommuniserer på. Godt innhold er stikkordet, og gjennom å dele dette, får Danske Banks kunder mer enn renter og betingelser – de får merverdi. Lær hvordan de lagde et planverk for hvordan banken skulle kommunisere i egne, digitale flater – og få innsikt i alt fra innholdsstrategi til personas og innholdspilarer.
 Foredragsholdere: 
  • Bo Bjørke –  Kommunikasjonskonsulent og ansvarlig for sosiale medier (Danske Bank)
  • Sara Husby, Tekstforfatter (Headspin) 
  • Elise Skogrand – Innholdsrådgiver (Headspin) 

Meld deg på frokostmøtet

Ikke medlem?

Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter. Du sparer 590,- per frokostmøte.

Jeg vil melde meg inn nå

Pin It on Pinterest