BLI MEDLEM
Select Page

Dato

18. oktober

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

Adressa, Ferjemannsveien 10

 

Sondre Gulichsen fra XAXIS !

Vi har hatt AI som tema i TMF før, men da med en litt bredere tilnærming. Denne gangen skal vi dykke litt dypere ned i materien og se hvordan AI kan brukes til å optimalisere kampanjer!

I dette foredraget skal dere få et innblikk i det potensialet som maskinlæring og algoritmer skaper for dagens markedsførere. Store deler av digital markedsføring er auksjonsbasert, og det er vår oppgave å sette en verdi på hver eneste annonsevisning. Kombinasjonen av maskinlæring og algoritmer automatiserer denne prosessen og prioriterer visningene som gir størst verdi for kunden.

Sondre jobber som programmatic optimization lead i GroupM, samt er digital developer i Xaxis. Han brenner for utviklingen innenfor kunstig intelligens og maskinlæring, og det enorme potensiale det har for digital markedsføring. Med flere års erfaring i mediebransjen jobber han nå daglig med å automatisere og effektivisere GroupM’s programmatiske kjøp på tvers av gruppen.

Han er tilgjengelig etter foredraget om du har en konkret utfordring du vil diskutere.

Meld deg på frokostmøtet

Ikke medlem?

Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter. Du sparer 590,- per frokostmøte.

Pin It on Pinterest