BLI MEDLEM
Select Page

Dato

23. august

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

Adressa, Ferjemannsveien 10

Nathalie Eyde Warembourg fra IPSOS!

Hva er de siste trendene innen innsikt og analyse? Hvordan skaffer jeg meg informasjon til å ta avgjørelser som trenges for forretnings fremtiden? Og hvordan påvirkes analysebransjen av den raske teknologiske utviklingen?

Ipsos er et av verdens største markedsanalyseselskap. Både i Norge og i de andre 88 landene de har kontorer er målet å levere informasjon og analyse som hjelper oss til å forstå forbrukere, merkevarer, markeder, bedrifter og samfunn. Ipsos står blant annet bak Sosiale Medier trackeren, et verktøy som brukes for å kartlegge nordmenns bruk av sosiale medier og annen digital adferd.

Nathalie Eyde Warembourg har jobbet innen markedsføring og kommunikasjon gjennom hele sin karriere, og har erfaring fra både annonsør, reklame-, mediebyrå og analysebransjen. Hun kommer for å snakket til oss om hvordan du kan bruke relevant data og informasjon for å ta bedre beslutninger for din bedrift, oppnå økt effekt ved bruk av innsamlet data i din hverdag, og vise spennende eksempler fra det siste som gjelder innen kundeinnsikt.

Hun er tilgjengelig etter foredraget om du har en konkret utfordring du vil diskutere.

Meld deg på frokostmøtet

Ikke medlem?

Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter. Du sparer 590,- per frokostmøte.

Pin It on Pinterest