BLI MEDLEM
Select Page

Dato

13. November

Frokost

07:45

Foredrag

08:30 – 09:30

Sted

Adressa, Ferjemannsveien 10

Vi får besøk av Anders Erikson fra Kitchen!

Anders Erikson jobber med strategi, innsikt og analyse i Kitchen Reklamebyrå. Kitchen ble etablert i Oslo i 2002 og teller i dag nesten seksti ansatte. Kitchen er et fullservicebyrå som løser alle oppgaver innenfor reklame- og innholdstjenester og produksjon. I frokostmøtet tar han utgangspunkt i boken deres “Effekt: ti grunnleggende regler for å lage reklame som virker”.

Effektboka er laget som praktisk anvendbart verktøy for markedsførere og ledere i norsk næringsliv. Den oppsummerer internasjonal best practice til ti tommelfingerregler – hver regel forklares med et norsk effektcase. Boka har blitt til i samarbeid med ANFO og noen av Norges mest fremtredende annonsører. Hensikten er å avlive noen myter, bekrefte noen antakelser og gi leseren ti tommelfingerregler for hvordan man lager reklame som virker.

Sentrale spørsmål som belyses i foredraget:

  • Hvordan har balansen mellom kortsiktige, salgsaktiverende markedstiltak og langsiktig merkevarebygging  utviklet seg de senere årene? Hvilke resultater ser vi av dette?
  • Ihvilken grad benyttes kreativitet som strategisk virkemiddel og har det egentlig noe for seg?
  • I hvilken grad forankrer norske annonsører og byråer kommunikasjonen sin i mål?

Frokost serveres kl 7:45
Foredrag 8:30-9:30
Velkommen!

Meld deg på frokostmøtet

Ikke medlem?

Meld deg inn i TMF og delta gratis på frokostmøter. Du sparer 590,- per frokostmøte.

Pin It on Pinterest