BLI MEDLEM
Select Page

Frokostmøte: TINE i digitale kanaler

Jon E. Fornes
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest

Jon E. Fornes

TINE har en målsetting om å innta en ledende posisjon innen digitale medier, og være en banebrytende aktør i sitt marked når det gjelder å utnytte digitale og sosiale kanaler.

I foredraget vil du høre mer om hvordan TINE jobber i digitale kanaler og hvordan de skal realisere sin digitale strategi? Digitale kanaler gir mange muligheter, men åpner også for dilemmaer og krever nye handlingsmønstre. Det vil bli gitt konkrete eksempler på dette.

Jon E. Fornes har et overgripende digitalt mandat og et strategisk og faglig ansvar for alle digitale initiativ og aktiviteter på tvers av Tine-gruppen. Han har bred og variert ledererfaring fra sektorer innen FMCG, Media og IT/Telecom og har bla jobbet i virksomheter som Orkla, Amedia og kable-TV selskapet GET.

Pin It on Pinterest